Zebe Zebe
52
BLOG

Szanowni Właściciele S24

Zebe Zebe Rozmaitości Obserwuj notkę 29

Myślę, że ja,  Zebe oraz Wy, Szanowni , powinniśmy odpocząć od siebie . Przynajmniej do czasu, aż znajdzie się

ktoś taki, kto wyleje ten kubeł zimnej wody, na salon24.

Wczoraj jeszcze byłem O.K. Dziś napisaliście mi czerwonymi literami niemiły tekst. Postawiliście mnie przed

wyborem, którego nie chciałem.

Nie tego się spodziewałem. Dajmy więc sobie nawzajem szansę. Ja poczekam, do jutra, do 12.00.

Wtedy też podążę za koleżankami i kolegami. Nie jest to miłe, ale chyba to jedyne wyjście w tej chwili.

Wasze argumenty ni jak nie przystają do tego, czym ma być salon24 w nie tak dawnych, Waszych zapowiedziach.

Panna Wodzianna, ten "stańczyk" Salonu i już jakaś tam marka tego miejsca,  została "ścięta"  z braku logiki oraz

w zgodzie z zasadami czarnego humoru, który prezentujecie świadomie lub nieświadomie.

Tym samym robicie farsę przy otwartej kurtynie z Waszego dziecka, jakim jest salon24.

Nic Wam nie wychodzi lepiej ostatnio niż autodestrukcja.

A miało być tak pięknie... może nie wszystko jeszcze stracone.

Pozdrawiam

Zebe
O mnie Zebe

Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości