Zebe Zebe
67
BLOG

Kiedy pękło niebo

Zebe Zebe Rozmaitości Obserwuj notkę 8

Dziś mija 15 rocznica śmierci Ryśka Riedla . Nie jest sam. Jest z nim żona Małgosia.
 
List do M

Mamo piszę do Ciebie wiersz
Może ostatni, na pewno pierwszy
Jest głęboka, ciemna noc
Siedzę w łóżku a obok śpi ona
I tak spokojnie oddycha
Dobiega mnie jakaś muzyka
Nie to tylko w mej głowie szum
Siedzę, tonę i tonę we łzach,
Bo jest mi smutno, bo jestem sam
Dławi mnie strach

Samotność to taka straszna trwoga
Ogarnia mnie, przenika mnie
Wiesz mamo, wyobraziłem sobie, że
Że nie ma Boga, nie ma nie
Nie ma Boga, nie

Spokojny jest tylko mój dom
Gdzie ty jesteś a mnie tam nie ma
Gdzie nie wrócę już chyba, chyba nie
Mamo bardzo Cię kocham, kocham Cię
Myślałem, że Ty skrzywdziłaś mnie
A to ja skrzywdziłem Ciebie
Szkoda, że tak późno pojąłem to
Tak późno to, to zrozumiałem
Zrozumiałem to
 
 
 
 
Ryszard Henryk Riedel (ur. 7 września 1956 w Chorzowie, zm. 30 lipca 1994 w Chorzowie) – wokalista i autor tekstów piosenek, wieloletni lider zespołu Dżem. Uznawany za jednego najlepszych polskich wokalistów w historii.
 
Zebe
O mnie Zebe

Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości