Zebe Zebe
288
BLOG

Tekst przedświąteczny pisany z trudem

Zebe Zebe Kultura Obserwuj notkę 7

 

Z trudem, bo parę dni temu „sfiksowała” mi klawiatura. I tak się męczę, bo literki figle płatają. Prawdopodobnie Młodszy zalał coca-colą lub zainfekował chipsami… nieważne.
No więc mówię Gabrysi, że muszę kupić nową klawiaturę. Zostaw, mówi żona, bo powiem ci w tajemnicy, że Starszy ma dla ciebie jako prezent nową klawiaturę z myszką bezprzewodową.
Co było robić… te parę dni przeczekam i się pomęczę. Wszystko by może i było O.K. gdyby nie zdarzenie sprzed dwóch dni.
Logowałem się za pomocą tej felernej klawiatury do mojego konta bankowego i po trzeciej próbie – nieudanej- wyświetlił się komunikat: twoje konto zostało zablokowane. W celu… skontaktuj się…
No tak. Zapewne wszyscy wiemy jak wygląda procedura rozmowy z „automatem”, który ostatecznie „przekierowuje”  do asystenta.
Uprzejmie informujemy, że w trosce o dobro klienta rozmowa będzie nagrywana… w celu… naciśnij jeden… w celu naciśnij dwa…
Jednym słowem rozpoczyna się zabawa. Trwało to… 8 łączeń, wysiłek ośmiu kolejnych asystentów,  bo w trakcie autoryzacji okazało się, że : mój smartfon  „wiodącej firmy” nie ma klawiatury, a po odstawieniu od ucha nie zezwala na wpisanie odpowiednich kodów, bo ekran , zgodnie z troską o akumulatorek, się wygasza w trybie błyskawicznym, bo karta kodów właśnie mi się  kończy...
No i dowiedziałem się też, czy też pośrednio uświadomiłem sobie, że mój adres już nie ten sam, mój wspomniany numer telefonu też już nie ten sam, a numer DO też uległ  zmianie.
Na szczęście pozostał PESEL, który w zasadzie mnie uratował. O NIP nie pytali. Trwało to z dobre 40 minut. Przeżycie stresujące ponad miarę.
Ostatecznie mam dostęp do mojego konta. Teraz czekam na  jutrzejszą „gwiazdkę”, no i na nową klawiaturę w pakiecie z myszką bezprzewodową.
 
P.S.
 
Baterie już sobie kupiłem, bo jak tu liczyć na przezorność Starszego, a co dopiero Młodszego ;)
 
P.S.2
 
Nie lubię laptopów ze względu na klawiaturę właśnie. Wąska, bez serca i ducha. A fe… ohyda.
 
P.S. 3
 
Wesołych, Zdrowych i Bezproblemowych Świąt życzę Wszystkim bez wyjątku użytkownikom Salonu24.
Niech Wiara będzie z Nami…
Zebe
O mnie Zebe

Large Visitor Globe

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Kultura